Intrado Digital Media en Encore gaan een strategisch partnerschap aan om de digitale communicatie toekomst van bedrijfsevenementen te veranderen

juni 30, 2021
News Release

Wereldwijde marktleiders combineren productie- en technologiediensten om ongeëvenaarde event experiences te leveren voor virtueel en live publiek

Islandia, NY en Schiller Park, IL – 29 juni 2021 Intrado Corporation, een wereldwijde leider in technologie diensten, en Encore, het toonaangevend wereldwijd evenementenproductiebedrijf, kondigen vandaag een strategisch partnerschap aan met elkaar. Het strategische partnerschap stelt klanten van beide bedrijven in staat om volledig geïntegreerde evenementen op bedrijfsniveau te leveren.

“De uitbreiding naar virtuele kanalen heeft een grote impact gehad op de zakelijke evenementenindustrie. Ons partnerschap met Encore zal de industrie vooruit stuwen door het aanbieden van volledig immersieve hybride evenementen, op schaal,” zegt Ben Chodor, President van Intrado Digital Media. “Nu kunnen onze gezamenlijke klanten gebruik maken van Encore’s enorme evenementtechnologie en productiemogelijkheden in combinatie met Intrado Digital Media’s technologieplatform om consistente ervaringen te leveren voor zelfs de meest technologisch complexe wereldwijde evenementen. We kijken ernaar uit om samen te werken aan innovatieve evenementen met Encore over de hele wereld.”

Door het partnerschap zullen Intrado Digital Media en Encore een van ’s werelds grootste uitgebreide technologische oplossingen voor evenementen bieden, terwijl ze gebruik zullen maken van Encore’s uitgebreide productiemogelijkheden over de hele wereld. Klanten van beide bedrijven zullen niet langer meerdere leveranciers hoeven te beheren voor hybride evenementen. Met een gecombineerde 100 jaar ervaring in de industrie en meer dan 1,8 miljoen jaarlijks geproduceerde evenementen, vertegenwoordigt het partnerschap een krachtige, oplossing voor zowel live als virtueel publiek.

“Hybride is niet eenvoudig te beheren op schaal, en voor grote evenementen en beurzen zochten we een partner die geavanceerde, opkomende technologie kon combineren met een creatieve, consistente en meetbare ervaring voor de aanwezigen,” aldus Ben Erwin, President en CEO van Encore. “Ons team staat te popelen om dit uitgebreide aanbod in te zetten ten behoeve van degenen die veelzijdige evenementen plannen. Intrado Digital Media is de duidelijke leider in de high-end productiecategorie, en we zijn verheugd om onze gezamenlijke klanten één geïntegreerde oplossing te bieden voor hun meest complexe behoeften.”

Ga voor meer informatie over Intrado Digital Media naar: https://www.intrado.com/en/digital-media